[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayýs 1919 - 19 Mayýs 2009

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Mayýs 2009 Çar 13:56:35 EEST

2009/5/20 huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>

> Haklısınız bu liste tartışma mahali değil. Bu liste mensubu olan Pardus
> kullanıcıları bir aile gibi olduğumuza göre bir birimize teker teker
> binlerce mesaj atacağımıza kısa öz bir bayram kutlama mesajı atmamız kadar
> doğal bir şey olmasa gerek .Fazla geriye gitmeyeceğim 1970 lerin ortalarına
> kadar Tüm firmalar ve şahıslar Dini bayramlarımızda olduğu gibi* Ulusal*bayramlarımızda ve de Yılbaşında tebrik kartları gönderirler di. Bu olgu
> yerini Dini bayramlar ve yılbaşı tebriğine bıraktı.Şimdide anlaşılıyor ki
> [...]

Huseyin Bey, guzel yazmissiniz. Ancak kacirdiginiz bir nokta var gibi,
"birbirimize teker teker binlerce mesaj atacagimiza" demissiniz. Dedigim
gibi, dusunmemiz gereken, siz, ben, diger arkadaslar, listeye uye herkes
bizim gibi dusunup, listedeki arkadaslarin bayramini kutlayim dese, 1
satirlik bayram kutlama mesaji atsa, posta kutunuz ne hale gelir? Bir gunde
10.000 tane mesaj alsaniz nasil olur? Bunlarin hepsini okuyacak misiniz?

Bu listedeki kimsenin ulusal bayramimizin kutlanmasindan rahatsiz oldugunu
dusunmuyorum, oyle olsa basta Pardus kullanmazlardi. Gonderilen mesajtaki
tum karakterler kucuk harf, belli ki ozen gosterilmemis veya dikkat
edilmemis. Gelen binlerce postadan goruyoruz ki, ne yazik ki Turkce'mizi iyi
kullanamiyor ve yazarken imla kurallarini dogru uygulayamiyoruz. Bizim
egitim ve okuma eksikligimizin bir yansimasi bu.

Konu bayramimizin kutlanmasi degil, "binlerce uyesi olan topluluk mesaj
listesinde" kutlanmasidir.

Sanirim cozum, moderatorlerin veya ilk postayi atacak  kisinin "tum liste
kullanicilari adina" tek bir kutlama mesaji gondermesi, boylece herkes
herkesin bayramini kutlamis olur ve tek mesajda herkes kutlama duygularini
paylasmis olur.

Konu kapatilsin artik. Fikirlerini paylasmak isteyen ozel posta adresimden
mesaj atabilir.

--
Emre