[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayıs 1919 - 19 Mayıs 2009

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
20 Mayıs 2009 Çar 08:23:51 EEST

Sayın Emre Bey
Haklısınız bu liste tartışma mahali değil. Bu liste mensubu olan Pardus
kullanıcıları bir aile gibi olduğumuza göre bir birimize teker teker
binlerce mesaj atacağımıza kısa öz bir bayram kutlama mesajı atmamız kadar
doğal bir şey olmasa gerek .Fazla geriye gitmeyeceğim 1970 lerin ortalarına
kadar Tüm firmalar ve şahıslar Dini bayramlarımızda olduğu gibi*
Ulusal*bayramlarımızda ve de Yılbaşında tebrik kartları gönderirler
di. Bu olgu
yerini Dini bayramlar ve yılbaşı tebriğine bıraktı.Şimdide anlaşılıyor ki
bir arkadaşımız Bu Ulusal Bayramımızın kutlanmasından rahatsız olmuş ve bunu
PARDUS a yakıştırmış. Kutlama mailini Pardus atmadığı gibi bu yakıştırmayı
yapan arkadaşımız ya imla kuralları dışında yazmayı adet edinmiş ya da kasdi
olarak Türkiye Büyük Millet Meclisi Tarafından verilen bu  ÖZEL İSİM onu
rahatsız ettiği için kasten yazmış kanısındayım. Kusura bakmayın Tepkisiz
kalmak , Tepkisiz bir Toplum yaratılmak istenen günümüzde bana biraz ters
düşüyor.Yinede sizlere ve listedeki arkadaşlara yazmak zorunda olduğum bu
mail den dolayı özrü mü iletirim.Saygılar