[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayýs 1919 - 19 Mayýs 2009

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
20 Mayýs 2009 Çar 03:23:25 EEST

2009/5/20 Baris CUHADAR <pardust at gmail.com>

>  Kılıç Köken wrote On 05/20/2009 12:41 AM:
>
> pardus da atatürk ilkelerinin bir parçası anlaşılan.
> ya da bu epostaların yeri burası değil.
>

> Kim yazacak diye merak ediyordum size nasip oldu. İki satır kutlama
> mesajından bile rahatsız oldunuz demek, yazıklar olsun. Atatürk'ün A'sını
> küçük yazdığınız içinde sizi kınıyorum, kompleksinizi işte orada dışa
> vurdunuz. Cumhuriyet  Devrimlerinin  ve Atatürk İlkelerinin sadece hoş birer
> seda olarak kaldığı günümüz Türkiye'sinde, geçmişin anısına yüreklerinde
> Ulus bilincini, Cumhuriyet ve Atatürk sevgisini halâ yaşatmaya çalışanlara
> [...]

Baris Bey, Kilic Bey'in ozellikle kucuk harfle yazdigini dusunmeyelim hemen,
muhtemelen gozunden kacmistir. Hemen yargilayip mahkum etmeyelim.

Konuyu aranizda tartisirsaniz memnun olurum, listeye attiginiz mesajlarin
binlerce kisiye gittigini unutmayin.

Ulusal gunlerimizde kullanicilarimizdan kutlama mesajlari geldigini birlikte
goruyoruz Pardus kullanicilarinin birbirleri ile duygularini paylasmak
istediklerine de eminim. Burada dusunmemiz gereken konu, bu listeye binlerce
kisinin uye oldugu, bunlarin icinde her milletten insan olabilecegi, tum
uyelerin, birbirinin kutlamaya calismasi sonucunda bir gunde mesaj kutunuzda
binlerce email gorebileceginizdir.

Buradaki herkese gonderilen kutlama mesajlarinin "gercek" anlamiyla
okudundugu veya anlasildigi konusunda da istatistiksel ve algilama ile
ilgili bir arastirma yapilmis mi bilmiyorum.

Bu sebeplerden bence herkes buradan yardimlastigi, tanistigi, arkadas oldugu
yakin hissettigi arkadaslarina, ozel email adreslerini kullanarak mesaj
gonderebilir ve karsilikli kutlayabilirler.

Bu tartismanin bitirilmesini, eger bitirilmeyecekse de liste disi
tartisilmasini rica ediyorum.

--
Emre