[Pardus-kullanicilari] [proje] 19 Mayıs 1919 - 19 Mayıs 2009

Baris CUHADAR pardust at gmail.com
20 Mayıs 2009 Çar 03:09:25 EEST

Kılıç Köken wrote On 05/20/2009 12:41 AM:
> pardus da atatürk ilkelerinin bir parçası anlaşılan.
> ya da bu epostaların yeri burası değil.
>

> 19 Mayıs 2009 Salı 16:34 tarihinde okanogretmen
> <okanogretmen at gmail.com <mailto:okanogretmen at gmail.com>> yazdı:
>
>     Türk devrimlerine ve Atatürk ilkelerine bağlı herkesin 19 Mayıs
>     Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutlarım.

>     Baris CUHADAR wrote On 19-05-2009 13:44:
>     > Gürol wrote On 05/19/2009 01:04 PM:
>     >> Herkesin 19 Mayıs'ını kutlarım.
>     >> On Tuesday 19 May 2009 11:35:29 huseyin bilen wrote:
>     >>
> [...]
Kim yazacak diye merak ediyordum size nasip oldu. İki satır kutlama
mesajından bile rahatsız oldunuz demek, yazıklar olsun. Atatürk'ün
A'sını küçük yazdığınız içinde sizi kınıyorum, kompleksinizi işte orada
dışa vurdunuz. Cumhuriyet  Devrimlerinin  ve Atatürk İlkelerinin sadece
hoş birer seda olarak kaldığı günümüz Türkiye'sinde, geçmişin anısına
yüreklerinde Ulus bilincini, Cumhuriyet ve Atatürk sevgisini halâ
yaşatmaya çalışanlara ve bunu paylaşanlaradır tavrınız, tekrar yazıklar
olsun. Evet duymak istediğiniz buysa, her şeye rağmen, Atatürk'ün
zamanında arzuladığı, çağdaş uygarlığında bir parçasıdır pardus.

Listedeki herkesten özür dilerim, fakat böyle "densiz" mesajlara yanıtı
misliyle verilecektir.