[Pardus-kullanicilari] Asus M51VR Işık sorunu

Mevlüt KOÇAK mevlut.kocak at artvin.gov.tr
14 Mayıs 2009 Per 13:47:15 EEST

Merhaba,

Sorununun çözülmesinde katkım olduğuna sevindim. Ben aambient.sh isimli
bir dosya oluşturup içerisine aşağıdaki satırları yazıp kaydettim.
sonuçta elimde aambient.sh isimli bir betik dosyası oluştu.

#!/bin/sh

cd /sys/devices/platform/asus-laptop
chmod 755 ls_level
chmod 755 ls_switch
echo 15 > ls_level
echo 0 > ls_switch

bilgisayarımı ilk açtığımda sudo sh aambient.sh komutunu veriyorum,
parola istiyor, kendi parolamı giriyorum.

yada su komutu ile root olup, sh aambinet.sh komutunu verip betiği
çalıştırıyorum.

Eğer bu komutları bir dosyaya yazıp betik oluşturmazsanız her seferinde
komutları sırayla girmeniz gerekir.

Mevlüt KOÇAK
Artvin Valiliği
Bilgi İşlem Birimi