[Pardus-kullanicilari] Asus M51VR Işık sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
14 Mayıs 2009 Per 11:29:17 EEST

Arkadaşım çok teşekkürler sorunum sayende çözüldü. Ancak ufak bir kaç nokta
tespt ettim.

#!/bin/sh

cd /sys/devices/platform/asus-laptop
SUDO chmod 755 ls_level
SUDOchmod 755 ls_switch
SU echo 15 > ls_level
SU echo 0 > ls_switch

Buada büyük harfle yazığım komutlar gerekiyor. Yoksa izinlerde erişim
engelleniyor. Belki listede deneyipte yapamayan arkadaşlar olursa sorunu bu
şekilde çözebilirsiniz.  Mevlüt arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. Yaşasın
özgürlük :D
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

14 Mayıs 2009 Perşembe 08:32 tarihinde Mevlüt KOÇAK <