[Pardus-kullanicilari] pardus 09 staj

Cagatay Yilmaz cagatayyilmaz86 at hotmail.com
13 Mayıs 2009 Çar 19:53:22 EEST

bahadir bey bende başvuruda bulunmuştum 40 sayfa civarında kod göndermiştim C/C++ başvurum pek düzgün değildi çünkü aceleyle göndermiştim ve son gece saat 2 civarıydı sanırım gönderdiğimde(son anda görmüştüm uzatıldığını) kabul edilmediğimi görünce ne yalan söyleyeyim üzüldüm , dedim benden çok daha iyi olanlar girmiştir inşallah.Zira torpil olayına gıcık oluyorum.Eğer gerçekten açıkladığınız üzere seçim yapmışsanız bravo sizlere , seçilenlerede.Bu arada benim inux ve python üzerine çalışmam olmamıştı ki C/C++ ında  etkili olabileceğine inanmıştımda.

Ancak şu düşüncenizi yanlış buldum burası kurs değil demişsiniz evet orası kurs değil iş hayatına girmeden önce ilerde nelerle karşılaşacağımızı , çalışma ortamlarının nasıl olduğunu öğreneceğimiz yer , yoksa ne hacet var staja?Evdede pekala oturup ufak tefek birşeyler yazıp kitap kurcalanabilir.Ama orada bakış açımızı ,sektörü , daha farklı neler yapabileceğimizi görüyoruz.Teorinin üzerine pratiğimizi yapmak amacımız.Kendi adıma şuna eminimki eğer kabul edilseydim ve staja başlasaydım en geç 3-4  gün içinde pythonu yalar yutar , sabah ilk gelen gece bekcilik yapan kişi olurdum o ortamda çünkü içindeyim çünkü ileriyi daha iyi görebiliyorum çünkü çevremde takıldığımda yardım edebilecek insanlar var...

saygılar dilerim iyi akşamlar

bu arada seçilen tüm arkadaşlarada tekrar tekrar başarılar dilerim.

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/