[Pardus-kullanicilari] Fw: hard disk bölümlerinin görünmemesi

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
12 Mayıs 2009 Sal 17:05:38 EEST

Yedek almak sorun değil diyorsanız kolay, tüm bölümleri silersiniz, önce
işletim sistemleri için 3 tane birincil bölüm ayırırsınız, sonra veriler
vs.için bir tane uzatılmış bölüm oluşturup içine ihtiyacınıza göre bölümler
açarsınız.

Yedekleme yaptıktan sonra Pardus Çalışan CD'de bulunan Gparted ile
bölümlemeyi yapmak kolay.

--
Ali E.İMREK