[Pardus-kullanicilari] Fw: hard disk bölümlerinin görünmemesi

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
12 Mayıs 2009 Sal 16:07:36 EEST

Muhasebeci sırrı açıklayamam:)

Bu harddisk nasıl bu hale geldi bende bilmiyorum. Mandriva kurana kadar
herşey normaldi.  Geçen ay bu işletim sistemini kurdum. Grupta mandriva
menüsü geliyor. Oradan hangi işletim sistemini seçersem onu kullanıyorum.
Fakat geçen hafta ubuntunun yeni sürümünü kurmak istedim ve harddiski bir
bütün olarak gördüm. Sonra pardus Kde4 için yeni bir bölüm oluşturmak
isteyince yine harddiski tek olarak gördüm. Yedek alarak herşeyi baştan
kurmak kolay yol. Fakat zor olanı nasıl başarabilirim bilmiyorum.
Yazdıklarınızı nasıl yapabilirim açmanız lazım.

----- Forwarded by Coskun AKTAS/Iaosb on 12.05.2009 15:58 -----

Ali E.İMREK <alierkanimrek at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
12.05.2009 15:55
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari]hard disk bölümlerinin görünmemesi

Sadece sda 3 ve 4'ü yedekleyip sildikten sonra sda2 içinde mantıksal bölüm
olarak yeniden oluşturabilirseniz düzelir. Hiç böyle bir disk tablosu
görmemiştim, bunu nasıl başardınız merak ettim :)

12 Mayıs 2009 Salı 13:28 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>