[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 Çöktü mü?

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 18:43:30 EEST

 Pardus 2008.2 kurulu sistemde VirtualBox OSE ile Pardus 2009 Prealph 3
kurdum. Gayet hoş bir sistem olacağa benziyor. Geliştiricilere Allah'tan
kolaylıklar diliyorum. Ancak bu arada neler yaptığımı hatırlamıyorum.
Sabahleyin bilgisayarı açmaya çalıştığımda turuncu ekran geldikten bir
müddet sonra komut satırına düştü ve aşağıdaki hatayı verdi. Ben Pardus
2008.2'yi indirip sistemi yeniden kurmayı düşünüyorum. Geliştirici
arkadaşlar daha iyi bilirler ancak sanki sistem, Pardus 2009 yüzünden
bozuldu gibi geldi bana. Bu yazıyı belki geliştiricilere bir faydası olur
diye gönderiyorum. Bu arada çözümü olursa da tabiatı iyi olacak.
Hata:
<type 'exceptions. IOError'> [Errno 116] stale NFS file handle; `/etc/mtab`
File "/sbin/mudur.py", line 883, in checkRoot
  write("/etc/mtab","")
File "/sbin/mudur.py", line 66, in write
  f=File(filename, "w")
File "/sbin/mudur.py", line 1278, in <module>
  checkRoot ()

Give root password for maintenance
(or type Control-D to continue)

--