[Pardus-kullanicilari] Flash bellekten pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 07:54:01 EEST

Arkadaşlar
Burada bende katılayım dedim.Pardus linklerinde iso imaj CD si gibi iso imaj
usb seçeneği de olması son kullanıcı ve hatta Pardus ile yeni tanışacak bir
kullanıcı için daha iyi olmaz mı?.Pardus kurmak isteyip de CD rom u olmayan
veya arızalı olan linux kullanmamış bir kullanıcı wiki sayfasından
faydalanarak usb belleğe iso dosyasını aktarması imkansız desek yerinde
olur.İso CD imaj dosyasını bile CD ye atarken veri dosyası olarak yazdırıp
4-5 CD den sonra kurulmuyor bu sistem feryatları ile çok karşılaştım.Kurulum
için yardıma gittiğim arkadaşların winxp deki iso dosyasını CD ye yazdırıp
kendi indirdiği Pardus ile kurulum tamamladığımda bir çoğu iso imaj
dosyasını bile winxp de nasıl yazdırıldığından bile bi haber, böyle bir
kullanıcıya siz birde usb belleğe nasıl bir CD iso imajının Usb imaj olarak
kaydedebileceğini anlatabilirsiniz ve de uygulatabilirsiniz. İyi günler

11 Mayıs 2009 Pazartesi 04:23 tarihinde Selim Tavşan