[Pardus-kullanicilari] Flash bellekten pardus

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
11 Mayıs 2009 Pzt 04:23:37 EEST

10 Mayıs 2009 Pazar 23:54 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>yazdı:

> waaw hiç dikkat etmedim, bunu da not ediyorum. Normalde böyle olmaması
> gerekiyor. Ne de olsa son kullanıcıyız =)

tamamen kullanıcının kendi isteğiyle yapılan bir işlem olduğu için her türlü
sürprize açık olmak lazım.
şu an işlem dağıtım tarafından resmen desteklenmiyor, dağıtımda gelen
araçlar işleme imkan sağlıyor.

sonuç olarak grub kurulacak diski listeden seçince sorunsuz kuruluyor, usb
hdd ile de defalarca denedim.
yine de YALI için bir hata girilip sonucuna bakılabilir, en fazla "geçersiz"
işaretlenip kapatılır ;-)