[Pardus-kullanicilari] Flash bellekten pardus

ahmetbuðra mutlak at adalet.in
10 Mayýs 2009 Paz 21:34:55 EEST

Bu konu bence çok önemli, daha önce de hatırlayan varsa bir yerlerde
bahsettim.. Bende telefonun hafıza kartına kurulu (Micro SD Card) Linux
(Slax) işletim sistemi var. Çok Güzel ve memnun kaldığım bir sistem, yarım
dakika bile sürmüyor kurulması... Hafıza kartını Windows üzerinde
biçimlendiriyorum ve yardımcı bir programla tar veya iso dosyasını kısa süre
içinde yazdırıp kullanıma hazır hale getirebiliyorum... Ardından BIOS'tan
bilgisayarı her zaman başlangıçta USB ile başlat olarak ayarladıktan sonra
sanal bellek takılı olduğu zamanlarda önce onda yazılım varsa oradan
bilgisayar açılıyor bu bellek takılı değilse ikinci olarak hard diskte
kurulu olan Windows çalışmaya başlıyor..
Önemli dediğim bu konuya el atılmasını ve Pardus'un da bu 190 MB boyutunda
ram'e de yüklenip açılabilen bir sistem gibi özelliklere sahip olmasını
istiyorum.