[Pardus-kullanicilari] Uzak Masaüstü

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
10 Mayıs 2009 Paz 00:37:35 EEST

Emre bey, birşey dikkatimi çekti. Pardus bilgisayarda açık olan kullanıcının
adını ve şifresini kullanarak uzak masaüstü bağlantısı yapabiliyorum. Mevcut
kullanıcı böylelikle 2 ayrı masaüstünde aynı bilgisayarda çalışmış oluyor.
Yani bu servis açıkken aynı kullanıcı adı ile başka biride bilgisayara
bağlanabiliyor. Bu bana göre bir açık gibi geliyor. Kullanıcının haberi
olmadan arkada gene kendi kullanıcısı ile bir şeyler yapılması yerine mevcut
kullanıcıyı haberdar edip masaüstünden düşürmesi bana daha mantıklı geliyor.