[Pardus-kullanicilari] türkçe bilgisayar terimleri sözlüğü

ilke Muhtaroglu ilke.muhtaroglu at googlemail.com
3 Mayıs 2009 Paz 10:58:02 EEST

pardus tıurkce ya yazdım ama bir hafta oldu yazım yayınlamadı ve sonuc
donmedi buraya yazmak istedim genelden daha cok bilgi doner diye.

türkce bilgisayar terimleri sozluğü var mı ? şöyle master seviyesine
kadar hitap edebilecek bir tane söylermesinisiz ? ama hard disk e sabit
disk yerine sabit sürücü diyen cinsten lütfen öz türkçe öğrenip öyle
düşünmek istiyorum...

türkçe yazacağım bir projede kullanmak için ...

herkese kolay gelsin.