[Pardus-kullanicilari] pardus açılmıyor

Cagatay Yilmaz cagatayyilmaz86 at hotmail.com
3 Mayıs 2009 Paz 04:26:23 EEST

arkadaşlar makinamda windows ve pardus vardı.windows acılmamaya başladı tekrar yükledim bu sefer grub gitti.grubu yükledim bu seferde hem windows gitti hemde pardus açılış ekranına gelince hata vermeye başladı desktop.exception gibi birşeydi.windowsun olduğu yere pardus kurmaya çalıştım ama disk tablosu silinmiş olacakki hard diskin tamamını boş gösterdi.Tüm önemli belgelerim pardusda.Mecburen tekrar windows kurdum şu anda onunla idare etmeye çalışıyorum.Bi yandanda sınav haftası uğraşamıyorum bilgisayarlaçBu pardusun bi live cdsi yada kurulum cd sinde kurtarma bölümü yokmu yada nasıl çözerim bu problemi??

Sürükle ve Bırak: Windows Live™ Photos ile fotoğraflarınızı kolayca  paylaşımı.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/photos.aspx