[Pardus-kullanicilari] asus m51VR ile pardus uyumluluğu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Mayıs 2009 Cum 20:53:28 EEST

Arkadaşım
Pardus kurmanın iki yolu mevcut
1- Partition Magic programı ile Mevcut hdd nizin üzerinde 20 Gb lık bir
bölüm oluşturup Pardus 2008.2 iso CD si ile kurulum yapmak.
2- Mevcut Vista nın Denetim masasında hdd nizdeki Vista yı iki kez defrag
yaptıktan sonra sisteminizi Pardus ile başlatıp yeni bölüm oluşturup buraya
kurmak.Grub için sorgulayan bölümde hiçbir değişiklik yapmadan kurulumu
bitir ki Pardus+vista nın olduğu grub sizi karşılasın.
Kurulumdan önce Bilgisayarınızın Bios ayarlarında ki AHCI seçeneğini Enable
den Disabled e çevirerek başlamanız daha yerinde olur.Kolay gelsin