[Pardus-kullanicilari] asus m51VR ile pardus uyumluluğu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
1 Mayıs 2009 Cum 19:57:38 EEST

Merhaba arkadaşlar
1 hafta önce asus m51vr dizüstü bilgisayar aldım. Beraberinde windows Vista
Home Basic ile beraber geldi. Ancak pardus 2008 in son sürümünü kurmak
isstiyorum aranızda bu bilgisayarı kullanan arkadaş varsa uyumluluk
konusunda sıkıntı çıkartır mı acaba ? şimdi vista nın tüm güncellemelerini
yaptım o yüzden kullanan arkadaşlardan yorum alak istiyorum eğer sıkıntı
çıkarırsa hiç formatla uğraşmak uğraşmıyayım. Cevaplarınız ve yorumlarınız
için şimdiden teşekkürler.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ