[Pardus-kullanicilari] 5+1 Ses sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
28 Mar 2009 Cmt 00:56:32 EET

2009/3/27 Adil ALPMAN <adil at alpman.net>

> Su an icin bu anakartimin onboard ses karti ve bu hoparlorlerimle 5+1 ses
> almak imkansiz anlasilan....

Muhtemelen imkansiz degildir ama ugrasmak gerekiyor anlasilan.

> Birgun, bu durum degisirse birisi beni haberdar etsin lutfen...

Ancak siz kendi kendinizi haberdar edebilirsiniz cunku sorun sizin
donaniminiza ozel. Ben intel ich8 ses kartimla (onboard) gayet guzel ses
alabiliyorum. Hatta spdif'imden cikis alip dolby digital alicim ile film
izlemek guzel oluyor.

Su an icin linux, maalesef, masaustu ve cokluortam gereksinimlerimde beni
> tatmin edemeyecek kadar geri... :(  (en azindan bence boyle)

Linux geri degil ama sizin donanimizla ilgili bir sorun var. Ureticilerin
surucu yazmaktaki gevsekligi de ayri sorun tabii.

--
Emre