[Pardus-kullanicilari] 5+1 Ses sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
27 Mar 2009 Cum 21:42:28 EET

Merhaba;

Herkese, tum yardimlari icin tesekkur ediyorum ancak ben bu anakartimdan
(aplay -L komutu ile 5.1 i goruyor olmama ragmen) linux da 5+1 ses cikisi
almayi basaramadim...

Pardusta ugrastim olmadi... Hadi, yenidir, halen gelismektedir dedim kubuntu
kurdum yine olmadi...

Sonuc olarak linux ile masaustu bilgisayarimda tum denemelerime linux ile
5+1 hoparlorlerimin tumunden ses gelerek muzik dinleyebilene, film
izleyebilene kadar son veriyorum...

Su an icin bu anakartimin onboard ses karti ve bu hoparlorlerimle 5+1 ses
almak imkansiz anlasilan....

Birgun, bu durum degisirse birisi beni haberdar etsin lutfen...

Su an icin linux, maalesef, masaustu ve cokluortam gereksinimlerimde beni
tatmin edemeyecek kadar geri... :(  (en azindan bence boyle)

Kolay gelsin...

Adil ALPMAN