[Pardus-kullanicilari] Pardus takılıyor....

rıdvan ozmen rdvanozmen at gmail.com
24 Mar 2009 Sal 18:29:54 EET

sana fazla yardımcı olamıcam belki ama bir kaç şey soylemek istiyorum
kurdugun yeni program ruilt bir şekilde sistem dosyalarının içinde
karışıklık oluşturmuş olabilir.konsoldan kaldırmanı önericektim ama sen
formatı atmışsın. Tekrar kurulumdan sonra  sorun yaşaman ise çekmiş oldugun
iso kaynaklı cd de problem olmasının sonucu. belkide ilk karşılaştığın
problemin sebebi de bu . kurulum cd ne güveniyomu sun sağlam mı ?