[Pardus-kullanicilari] Pardus takılıyor....

Konur alivedead666 at hotmail.com
23 Mar 2009 Pzt 23:39:18 EET

Herkese iyi günler.

Pardus bende önceden yüklüydü ama wireless bağlantıma erişemiyordum. Bunun için RuilT diye bir program önerdiler fakat nasıl yaptığımı da anlamadan pardusu çökertmeyi başardım. Makine açılınca masaüstü geliyor ancak masaüstünde herhangi bir şeye tıklarsam makine donuyordu, yada pardus menüsünden herhangi pir program çalıştırınca aynı şekilde. Bende hd'yi formatladım ve pardusu bir daha kurdum. Ancak şimdide makine açılıyor ya masaüstü yükleniyor yazan turuncu ekranda yazılar kayboluyor ve orda takılıyor yada bilgisayar açılıyor ancak biras sonra takılıyor. Sadece mouse hareket ediyor, hiç bir şeye tıklanmıyor...

Yardımlarınızı bekliyorum....