[Pardus-kullanicilari] Fw: Vista Ultimate Edition ve Pardus2008.2bir arada sorunu

Adil ALPMAN adil at alpman.net
18 Mar 2009 Çar 23:17:06 EET

Valla acikcasi vista kurulumundaki vista bey in diskimin hatali oldugunu
soylemesinden dolayi yeni bir sata hdd aldim...

Gerci bahaneyle ide den sataya terfi etmis oldum o da ayri konu... :)

Aldigim hatayi tam hatirlamiyorum ama bilinmeyen disk bolumu falan diildi
"diskte problem bulundu acilen verilerini yedekleyip diski degistirin deyip
snra hatirlat ve yedeklemeyi baslat gibi iki secenek sunan bir hata idi...

Tesekkurler...