[Pardus-kullanicilari] FİREFOX SORUNU

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Mar 2009 Çar 19:42:13 EET

18 Mart 2009 Çarşamba 14:12 tarihinde basar yıldırım
<basaryldrm at gmail.com>yazdı:

> söylediğiniz gibi ev dizinindeki .mozila klasörünü sildim  sorunummun buyuk
> bır kısmı çözüldü eksik kalan tek şey  www.isbank.com .tr sitesinde
> internet şübesi  GİRİŞ  bölümüne mausu getirdiğimde tıklamaya izin
> vermemesi.. site içerisindeki başka yerlerde izin veriyor.

ben de o sayfayı aktif olarak kullanıyorum, oldukça problemli bir işlem ama
bende çalışıyor.

internet şubesi kısmına geldikten sonra alt kısmında "giriş" yazan kısıma
tıkladığınızda bir süre bekleyip
internet şubesi geliyor. ben hemen geri gelip isbank.com.tr açık olan
sekmeyi kapatıyorum yoksa bol miktarda
flash içeren bu sayfa yine bol miktarda işlemci kullanmaya devam ediyor...