[Pardus-kullanicilari] FİREFOX SORUNU

basar yıldırım basaryldrm at gmail.com
18 Mar 2009 Çar 14:12:34 EET

18 Mart 2009 Çarşamba 13:20 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com>yazdı:

> 18 Mart 2009 Çarşamba 11:16 tarihinde basar yıldırım <basaryldrm at gmail.com

> kurulu olan eklentileriniz yeni sürümle sorun yaşıyor olabilir. muhtemelen
> o güncelleştirmeler içinde firefox da vardı.
> ev dizininizdeki .mozilla klasörünü yedekleyip sildiğinizde sorun devam
> ediyor mu?
> dikkatinizi çekeceğim konu bütün ayarlarınız, eklentileriniz ve geçmiş
> bilgileriniz yedeklediğiniz klasörde olacak...
>

> selim bey

söylediğiniz gibi ev dizinindeki .mozila klasörünü sildim  sorunummun buyuk
bır kısmı çözüldü eksik kalan tek şey  www.isbank.com .tr sitesinde internet
şübesi  GİRİŞ  bölümüne mausu getirdiğimde tıklamaya izin vermemesi.. site
içerisindeki başka yerlerde izin veriyor.

yardımlarınız içinteşekkür eder saygılarımı sunarım