[Pardus-kullanicilari] Sercan Sengul- Pardus kurulumunda "DBUS" sorunu ve ekran cozunurlugu problemi

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
5 Mar 2009 Per 14:09:22 EET

Yükleme işlemi sırasında alttaki çubuk iki defa doluyor diye
hatırlıyorum, eğer ikinci dolma sonunda takıldıysa tahminen paket
kurulumları bitmiş grub (önyükleyici) kurma kısmında bir hata oluşmuş
olabilir, bu iyi senaryo çünkü Kurulan Cd ile açıp Wiki'de anlatıldığı
şekilde grubu elle kurabilirseniz sorun çözülür.

Eğer paket kurulumu veya başka bir durumda takıldıysa öncelkile CD'den
şüphelenmeniz lazım, başka bir cd ile kurulumu tekrarlayın.

Son olarak hata aynı yerde aynı şekilde tekrarlanırsa çalışan Cd ile
açıp diskteki /var/log/yaliInstall.log dosyasını hata.pardus.org.tr
den açacağınız hata raporuna ekleyin.

05.03.2009 tarihinde Sercan Sengul <sercanse at ug.bilkent.edu.tr> yazmış: