[Pardus-kullanicilari] Pardus'ta tv İzleyemiyorum.

alkan çakar cakaralkan at gmail.com
3 Mar 2009 Sal 18:04:34 EET

fly tv kartını bende kullanamadım./usr/sbin/lspci -v çıktısında görünüm
şöyle:
00:0b.0 Multimedia controller: Philips Semiconductors SAA7134/SAA7135HL
Video Br
oadcast Decoder (rev 01)
        Subsystem: Philips Semiconductors Device 0000
        Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 10
        Memory at cc000000 (32-bit, non-prefetchable) [size=1K]
        Capabilities: <access denied>
        Kernel driver in use: saa7134
        Kernel modules: saa7134
fakat kdetv ayarlarında unknown/generic yazıyor çakışma falanmı var acaba
pardüsü seviyorum (bir iki donanım problemim dışında)