[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 icin destek suresi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
29 Haz 2009 Pzt 14:48:02 EEST

Arkadaşım
Kubuntu da KDE4 oldukça problemli ve uyumsuzluklar sergilediğinde benimde
gözüm korkmuş OpenSuse nin bile yeni versiyonunu kurarken KDE 3.5 tercih
etmiştim.Pardus 2008 de de KDE 4.0 ve 4.01 biraz sıkıntılı idi fakat 2009
Prealpha dan itibaren kullandığım KDE 4. el alışkanlıklarının haricinde
stabil ve sıkıntı çıkartmıyor.KDE 4 plasmoid lere elimiz alışana kadar hep
eskiden olduğu gibi KDE 3.5 deki uygulamalar öne çıkıyor ve daha sonra akla
geliyor.KDE4 ün masaüstü efektleri de pek Compiz i aratmıyor,Konqueror den
dolphine geçilen dosya yönetimi de ilk başta yadırganıyor olmasına rağmen
kısa sürede alışılıyor.Tabi 2009 u kurmak için daha erken, kararlı sürümün
çıkmasını beklemek en yerinde karar benim deneme önermemdeki kasıt ise
makinenizin KDE4 ile performansını görmeniz açısındandı.İyi günler

29 Haziran 2009 13:32 tarihinde What you get is Not what you see <