[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 icin destek suresi

What you get is Not what you see wyginwys at gmail.com
29 Haz 2009 Pzt 13:32:35 EEST

2009/6/29 huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>:
> Arkadaşım
> Pentium4 512 Mb ram ihtiva eden bilgisayarınızın neden KDE4 ile yavaş
> çalışacağını düşünüyorsunuz.KDE4 KDE 3.5 e nazaran sisteme daha az yük
> getiriyor "KDE 3.5 kadar kaynak sarfetmiyor" ram olarak düşünüyorsanız ki
> Pardus 2008 içinde ram miktarınız alt sınır "normal çalışma olarak" ki bunun
> altında ram e sahip bilgisayarlarda da çalışıyor. Pentium 4 ve 2.2Ghz
> işlemci 256+128 Mb DDR.ram i olan bilgisayarda KDE4 rahat çalışıyordu ki bu
> benim upgrade etmeden önceki bilgisayarımın kombinasyonu.Benim Şahsi
> [...]
KDE4 u secmememdeki sebeplerden biri de kendi bilgisayarimda (Kubuntu)
KDE4 ile yasadigim sorunlardi.
Su an epey yol katedildi.Bir sorun kalmadi gibi ama yine de basimin
agrimasini istemedigimden 2008.2 yi secmeyi dusunuyordum.Ama
dediklerinizden sonra bir deneme yapmakta fayda var.Tabii 2009 surumu
cikinca.Simdi degil.