[Pardus-kullanicilari] Alpha'dan Beta'ya...

Server Acim serveracim at gmail.com
25 Haz 2009 Per 18:47:55 EEST

Merhaba,
Bir detay sormak isterim. Sanırım Onur KÜÇÜK yazmıştı ama ben mail
aramalarında bulamadım.
Pardus 2009 Alpha kurulu bilgisayarda, güncellemelerle Pardus 2009 Beta
yaptık. Ama tam olarak Beta oldu mu? Bunu anlamak için sysinfo'yu
kullanıyorum ve orada Beta'ya yükseldiğimi görüyorum. Fakat, herşeyiyle Beta
oldu mu acaba? Mesela, Pardus 2009 Beta kurduğunuzda Cihan KARAEL (soyadını
yanlış hatırlıyorsam, kusura bakmayın) çok güzel arkaplan fotoğraflarını
sıfırdan Beta yükleyince görebiliyorsunuz. Ama Alpha'dan Beta'ya
yükselttiğinizde göremeyebiliyorsunuz.

Onur Küçük'ün bir mailde yazdığı, "tümü bileşenleriyle birlikte" Beta'ya
yükseltmek için verdiğimiz komut ne idi?
Hatırlayan var mı?

Sevgiler.

--
Server ACİM