[Pardus-kullanicilari] Pardus ile aynı dili konuşmak...

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
24 Haz 2009 Çar 14:50:37 EEST

benim tavsiyem man doslarını incelemen.
biraz acacak olursak linux komutlarının yardım dosyası, komut parameti
komutların nasıl kullanıcları gibi bilgiler içerir.
örnek kullanım:
konsolda iken:
man iptables

konqueror da da yarıdım ( man ) kısmını açavilirsin.

netten de araştırarak bilgi edinebilirsin.
genel bilgi için bazı adresler yazıyorum.
http://www.belgeler.org
http://doctus.org
http://www.belgeler.linux-sevenler.org/
http://docs.comu.edu.tr/howto/howto.html

not: Daha derinlere inmek istersen teknik ingilizce bilsen iyi olur.

iyi çalışmalar.