[Pardus-kullanicilari] SAMBA baglantisi hk.

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
21 Haz 2009 Paz 19:26:59 EEST

Merhaba,

2009 Beta'yı Toshiba 1440 dizüstü bilgisayarıma kurdum, sorunsuz yükledi ve kuruldu.

Bilgisayarı iki ayrı bilgisayara bağlamak istiyorum samba aracılığıyla.

İki ayrı bilgisayarda da Pardusr var, birbirlerini görmüyorlar. Ancak ikisi de Windows XP ve Vista'yı rahat görüyorlar.

Pardus 2008'den Windows XP'de yaratmış olduğum paylaşım dosyasına girebiliyorum, ancak Vista'dakini görmesine karşın 'bağlanmadı' uyarısı veriyor. Hiç bir zaman Pardus'tan Vista'ya bağlantı kuramadım.

Şimdi Pardus 2009'da tam tersi oldu; Vista'ya rahat giriyor ancak bu kez XP'yi görmüyor.

Hikmet-i sebebi ne ola ki?

Yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler.

Esenlikle.

Ömer Özen

Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

http://www.flickr.com/gift/