[Pardus-kullanicilari] 2009 Beta'de ekran çözünürlügü hk.

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
21 Haz 2009 Paz 19:18:01 EEST

Merhaba,

2009 Beta'yı Toshiba 1440 dizüstü bilgisayarıma kurdum.

Sorunsuz yüklenip kuruldu.

Ancak ekran çözünürlüğü'nü varsayımsal olan 800x600'dan 1024x768'e çeviremiyorum, seçenek vermiyor. Görüntü ekranın ortasında kalıyor.

Pisi'den bitakım ekran kartı sürücüleri ekledim ama, anlaşılan benim bilgisayar için değil, bir işe yaramadı.

Sistem bilgilerini gösteren arayüzü 2009 Beta'da bulamadım.

Yardımcı olan olursa sevinirim.

Esenlikle.

Ömer Özen

Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

http://www.flickr.com/gift/