[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 ve trojan

Ceza_Style ceza.style at gmail.com
20 Haz 2009 Cmt 01:20:37 EEST

Pardus ve dolayısı ile Linux türevlerinde trojen ve virus olma
olasılığı yok denilecek kadar az, size sisteminizde trojen var diyen
yetkisiz kişi bence halt etmiş.

Bununla ilgili bir hata raporu açarsanız daha iyi sonuç alırsınız diye
düşünüyorum.

20 Haziran 2009 00:29 tarihinde, yavuz tanrıkulu
<tanrikulu.yavuz at gmail.com> adlı kullanıcı şunu yazmış: