[Pardus-kullanicilari] Pardus Alpha ve flash diskten kurulum

Cem Topuz topuzcem at gmail.com
13 Haz 2009 Cmt 10:18:56 EEST

Hikmet Bey,
Dediklerinizi anladım ama ben çok yeni olduğum için o anlatılanlardan pek
birşey anlamadım. Çünkü hepsi çalışan CD yi başka bilgisayara tak USB ye
indir ayarla diyor. Bugün de
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:USB_bellekten_bilgisayara_Pardus_kurmaklinkinde
anlatılanları deneyeceğim. Bakalım sonuca ulaşırım diye
düşünüyorum. Ama bilgisayar USB den başlar İnşallah.