[Pardus-kullanicilari] Pardus Alpha ve flash diskten kurulum

hikmet yumaklı hikmetyy at gmail.com
12 Haz 2009 Cum 23:50:47 EEST

Cem usb diski hazırlamak için kullabileceğin bir başka bilgisayar bulmalısın
maalesef... bir başka arkadaş pardus dışında başka bir işletim sisteminde de
rahatlıkla kurabildiğini söylemişti, ama ben bilmiyorum... benim yaptıklarım
hep pardus üzerinde oldu... bir bilgisayar bulmalısın usb diski
hazırlayabileceğin... eğer o bilgisayarda pardus yüklü değilse, cd den
çalışan pardus u bir cd ye yazdırıp onunla çalıştırabildiğin sistemi aç...
sonra usb diski hazırlama işini daha önce anlatılanlar gibi yaparsın... cd
den çalışır pardus da internet işini göreceği için, iso dosyaları
indirebilir (eğer elinde yoksa), usb diskini hazırlarsın... daha sonra cd
romu çalışmayan bilgisayarını hazırladığın usb diskle açarsın... kolay
gelsin...