[Pardus-kullanicilari] açılış sorunu

hasan ozcan hasanozcan03 at gmail.com
9 Haz 2009 Sal 14:15:54 EEST

2008.2 canis aureus (dizüstü bilgisayarda) kullanıyorum wine ile bir proğram
(windows proğramı) açmaya çaılışıken bilgisayar kitlendi kapatıp açtım şu an
açılmıyor açılışteki ekran geliyor f3 seçeneklerden öntanımlı, güvenli kip,
tekrar tanı deniyorum normal açılıştada hep aynı hatayı veriyor (Error 15:
File not found Press any key to continue) normal açılış için ne yapmam
gerekir tekrar yüklesem bilgilerim zarar görürmü (Not yeni kullanıcıyım 4
aylık) baya araştırdım fakat ne yapacağımı bilmiyorum bilgilerimin zarar
görmesinden çekiniyorum saygılar..