[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Dizüstü kurulumu...

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
3 Haz 2009 Çar 00:36:07 EEST

Selamlar,
Evet. O bendim. :) Ama iso dosyayı dizüstünün kendi sürücüsü ile yazınca
sorun kalmamıştı...
http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2009-June/052569.html

Görev çubuğu sorunu çözüldü. Teşekkür ederim. Ancak bu Firefox
değişikliği gerçekten gıcık olmuş. Dediğiniz yöntem tam istediğim değil.
Son sayfadaki aktif bilgileri sıfırlayamıyorum ki?! Önceden son sayfada
iken de kapat diyerek sayfa sıfırlanabiliyordu. Şimdi bu kolaylık
kalkmış. Bence hiç güzel olmamış! Eski düzen için bir ayar falan var mıdır?

Tam anlamı ile denemeler yapmak için gözümüz depolarda :)

Ağ yazıcısı ve PDC domain erişimleri denemelerini de yarın imkan
bulabilirsem şirkette dener buraya sonuçları yazarım...

Kolay gelsin,
Mucip:)

Onur Küçük yazmış: