[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 Dizüstü kurulumu...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Haz 2009 Çar 00:21:27 EEST

On Tue, 02 Jun 2009 23:59:08 +0300
Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> wrote:

> Selamlar,
> Pardus 2009 2004 model Exper dizüstüne sorunsuz kuruldu. Herşeyi

 Daha önce bu bilgisayara 2009 kurulamıyor şeklinde bir posta okuduğumu
hatırlıyorum ama siz mi yazmıştınız ? Sorunun düzelip düzelmediğini
merak ettim.

> gayet güzel tanıdı. Ama beni en çok şaşırtanve sevindiren SD kart
> okuyucunun nihayet çalışması oldu :) Kartı takınca hemen pencere
> geliyor. Herkesin ellerine sağlık :)
>
> Anacak her masaüzerinde çalışan programların uygulama çubuğunda
> sadece kendi masaüzerinde görünmesini nasıl sağlayacağız? Bunun işin
> 2008'de yöntem belli idi ama bunda bulamadım?!

 Uygulama çubuğunda görev yöneticisi içinde, uygulama olmayan bir alana
sağ tıklayıp görev yöneticisi ayarlarına girin, orada filtreler başlığı
altından ayarlayabilirsiniz

> Ek olarak deneme yapmak için wine, skype gibi programlar ne zaman
> eklenecek? Neticede yaygın kullanılan programların denenmesi lazım...
> Ancak bu şekilde tam anlamı ile test olabilir...

 Depoları elimizden geldiğince hazır etmeye çalışıyoruz ancak bazı
paketler henüz hazır değil. Gözünüz güncellemelerde olsun :)

> Bir de yeni Firefox'da ekrandaki son tab kapatılamıyor. Buna sinir
> oldum! IE 7'de de böyleydi sanırım?

 Düzen -> seçenekler -> sekmeler -> sekme çubuğunu her zaman göster

 den kapatabilirsiniz

> Önceki Firefox'da her tabın kendi kapat tuşu vardı ve daha kullanışlı
> idi bence :(

 Şu anda da her sekmenin kendi kapatma düğmesi var, sadece son sekmenin
yok, o da sekme çubuğunun kapatılabilir olup olmaması ayarı ile
ayarlanıyor