[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 sorunları

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Haz 2009 Pzt 16:20:01 EEST

Kubilay bey haklı. Bir diğer açıdan bakarsak her yenilik yeni bir alışma
süresini beraberinde getiriyor ki bunun içinde biraz kurcalamak gerekiyor.
İlk başta bana da biraz ters gelmişti. Üç günlük kurcalama sonrası
masaüstünü kendime göre ayarladım ve KDE 3.5 den daha kullanışlı hale geldi.
Birtek elimin maus üzerindeki sağ tıkla açılan kde 3.5 deki açılan
penceredeki uygulamalara alışamadı ve masaüstündeki pk.e sağ tıklayıp
terminali burada aç gibi alışkanlıklara gidiyor ve birde açılan home
penceresi ile masaüstündekini maus ile tutup taşımaya kalktığımda açılan
pencerenin altına gidince uyanıyorum.Pardus da 3 yıllık alışkanlık sonucu
refleksif kazanımımızı unutana kadar biraz zaman alacak.İyi günler

01 Haziran 2009 Pazartesi 14:56 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <