[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'u kurmadan önce birkaç soru

okan ünal okanogretmen at gmail.com
26 Tem 2009 Paz 23:13:08 EEST

1. 2007'nin yerine 2009 kurabilirsiniz. Ancak orada önemli bilgileriniz
varsa yedekleyin. Çünkü tamamen silecek hatta sabit diskin dosya sistemini
de değiştireceğinden eski dosyalarınızı kurtarma şansınız da çok az
olacaktır.

2. Zaten üçüncü bölümünüzün pardus home olduğu görülüyor. Bu durumda doğru
olmayabilecek bir varsayımıma göre aynı kullanıcı adıyla 2009 kurarsanız iki
sistemde de aynı yeri home bölümü olarak kullanabilirsiniz. Ancak bu
durumdan emin değilim. Bana sorarsanız bu bölüm sadece bölüm olarak var ve
henüz home dosyalarını taşımadıysanız hiç böyle bir işleme girmeyin. 2009'da
bu bölümü ev dizini olarak kurun. Sonra 2008'deki bütün belgelerinizi buraya
taşıyın. Taşıma işlemi bittikten sonra 2008'in ev dizininde buraya bir bağ
kurun. Böylece istediğiniz zaman 2008'de de buraya ulaşabilirsiniz. (Taşıma
işleminde gizli dosyaları taşımayın. Ancak her ikisinde de örneğin aMule
programını kullanıyorsanız kopyalayarak yeni bölüme de götürün. Böylece her
ikisinde de rahatlıkla kulanırsınız.)
3 Taşıma işlemi başarısız olursa tertemiz ve tek bir 2009 kurma şansınız
olur(biraz iyimserlik)