[Pardus-kullanicilari] Çalışmayan bir USB tablet & Pardus 2009

Deniz Ege Tunçay denizutkan at lanetlidiyarlar.com
26 Tem 2009 Paz 15:55:08 EEST

Merhabalar.

Elimde *Acecad Flair USB* tablet [*1*] bulunmakta. Bu ürünü Pardus 2007 ve
Pardus 2008'de hiç bir sürücü yüklemeye gerek kalmadan, USB'den bağladığım
andan itibaren kullanabiliyordum. *Pardus 2009*'da ise durum biraz
sıkıntılı. Fare imleci hareket ediyor olsa da, ne yazık ki kaleme uygulanan
baskıyı algılaması bir yana, kalemin tabletin yüzeyine değdiğini bile
algılayamıyor ve bu yüzden çizim yapamıyorum.

Sistemim hakkında daha fazla detay verebilmek için *smoltSendProfile
-p*çıktısını [
*2*] yapıştırdım. Kısa süre içerisinde yardımcı olabilirseniz sevinirim.

[*1*] http://www.pchardware.co.uk/acecadflair.php
[*2*] http://www.sudrap.org/paste/text/1264/plain

--
Deniz Ege TUNÇAY