[Pardus-kullanicilari] wpa türündeki şifresiz ağa bağlanama

ANIL BAS anil.bas1 at kocaeli.edu.tr
23 Tem 2009 Per 11:33:40 EEST

Pardus 2009 da kablosuzagdan internete giremiyorum. Ağ kartım wlan0 olarak tanınmakta amabağlanmaya calıstıgım şifreli agda "adres alınamadı" die hata vermekte.Servis yöneticinden dhcp i aktif edemiyorum. Şifreli key olarak kodunhex karsılıgını girmekteyim OpenSuse 10 surumunde basarılı bi sekildecalısmaktaydı acaba pardus da neden olmuyor.? Acaba Wpa ağa bağlanmakiçin bi kac paket guncellemesimi yapmam gerek.? İyi çalışmalar.

Anil BAS
anil.bas1 at kocaeli.edu.tr