[Pardus-kullanicilari] amsn bağlanmıyor

Aydın Deniz Şenler adsenler at gmail.com
23 Tem 2009 Per 11:14:57 EEST

> Konsol açıp aşağıdaki komutların çıktısını verebilir misiniz?
>
> pisi info amsn

pisi info amsn
Yüklü paket:
İsim: amsn, sürüm 0.98b_11234, yayım 25, inşa 5
Özet: MSN Messenger ağlarına bağlantı kurmak için özgür ve açık kodlu bir bir
yazılım
Açıklama: aMSN, koferans desteği, hızlı dosya transferi, webcam ve sesli arama
desteği gibi özellikler sunan, MSN Messenger ağlarına bağlantı kurmak için
özgür ve açık kodlu bir yazılımdır.
Bileşen: network.chat
Sağladıkları:
Bağımlılıkları: tcl tcltk farsight2 libv4l snack tls gstreamer gst-plugins-
base gst-plugins-farsight gst-plugins-good gst-plugins-bad gupnp-igd xdg-utils
alsa-utils
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2009
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 11.75 MB
Ters Bağımlılıklar: amsn-kde amsn-plugins

Paket pardus-2009 deposunda bulundu:
[...]
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 11.75 MB, Paket Boyutu: 3.49 MB
Ters Bağımlılıklar: amsn-kde

amsn paketi kaynak depolarda bulunamadı.

> pisi info tcltk

pisi info tcltk
Yüklü paket:
İsim: tcltk, sürüm 8.5.7, yayım 11, inşa 3
Özet: Tcl betik dili ile yazılmış X11 araç ve kütüphaneleri
Açıklama: An X11 toolkit implemented with the Tcl scripting language
Bileşen: programming.language.tcl
Sağladıkları:
Bağımlılıkları: tcl libXft libXScrnSaver fontconfig
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2009
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 4.32 MB
Ters Bağımlılıklar: python-tk amsn graphviz amsn snack ruby python-imaging
eciadsl

[...]
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 4.32 MB, Paket Boyutu: 1.69 MB
Ters Bağımlılıklar: python-tk graphviz amsn snack ruby python-imaging git
eciadsl

tcltk paketi kaynak depolarda bulunamadı.