[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 ve Ağ yöneticisinin otomatik bağlanmaması ve pae çekirdeğinde ekran kartının tanınmaması

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
22 Tem 2009 Çar 15:00:45 EEST

      Arkadaşlar, Pardus 2009 yüklü dizüstümde intel 4965 ağ kartım var.
WPA supplicant çalışıyor ancak Ağ yöneticisi açılışta otomatik ağıma
bağlanmıyor (RC2 de otomatik bağlanıyordu ve şu anki 2009 sürümüm temiz
kurulum) ve her seferinde elle bağlıyorum.
      Ayrıca pae çekirdeğiyle açtığımda nvidia 8400 m gs ekran kartım
tanınmamış ve çözünürlük te 800x600 olarak görünüyor.

Yorumlar için şimdiden teşekkürler.
Saygılarımla.
Bülent