[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008'den Pardus 2009'a göç

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Tem 2009 Çar 18:38:31 EEST

2009/7/22 Hadi SOFUOGLU <hadi.sofuoglu at gmail.com>

> Nihayet ben de Pardus 2008'den Pardus 2009'a göç etmeye karar verdim.
> 2008'de kullandığım (Thunderbird, amsn, kopete, Bluefish, Quanta Plus,
> Kftpgrabber, Ksniffer, Scribus, Wireshark...) gibi programlarım ve bu
> programlara ait ayarlarım var.
>
> Sorum şu: Göç esnasında söz konusu programları ve ayarlarını kaybetmemek
> için hangi konulara dikkat etmeliyim.

Oncelikle dikkat etmeniz gereken konu, ev dizininizi tumuyle yedeklemeniz
gerektigi. Bunu yaptiktan sonra 2009'u kurabilir, gerekrise tekrar 2008'e
donebilirsiniz.

Normalde eger /home dizininiz ayri bir disk bolumunde ise, PArdus 2009'a
bunu gosterebilirsiniz, eger kullanicilari da 2008 ile ayni sirayla
yaratirsaniz, kullanici numaralari ayni olacak ve 2009 kuruldugunda ev
dizininizi otomatik olarak gorecektir tum eski ayarlariyla. KDE4 programlari
KDE3'teki eski versiyonlarinin ayarlarini gorup icsellestirebiliyorlar diye
biliyorum.

Eger bir seyler kotu giderse, yedeginizi kullanmaniz da mumkun olacaktir.

Yedek alirken gizli dosyalara da dikkat edin.

--
Emre