[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008'den Pardus 2009'a göç

Hadi SOFUOGLU hadi.sofuoglu at gmail.com
22 Tem 2009 Çar 14:17:00 EEST

Sevgili dostlar;

Nihayet ben de Pardus 2008'den Pardus 2009'a göç etmeye karar verdim.
2008'de kullandığım (Thunderbird, amsn, kopete, Bluefish, Quanta Plus,
Kftpgrabber, Ksniffer, Scribus, Wireshark...) gibi programlarım ve bu
programlara ait ayarlarım var.

Sorum şu: Göç esnasında söz konusu programları ve ayarlarını kaybetmemek
için hangi konulara dikkat etmeliyim.

Sanırım aynı soruyu sormak isteyen bir çok pardus kullanıcısı olabilir.
2008'den 2009'da yükselirken biz amatör kullanıcıların dikkat etmesi
gereken hususları özlüce açıklayabilir misiniz?

Saygılarımla

Hadi SOFUOĞLU