[Pardus-kullanicilari] 2008'de paket indirme hızı neden çok düşük?

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 13:40:11 EEST

Merhaba belki paket yöneticisi ayarlarında hızı sınırlandırmış
olabilirsiniz. Birde herhangi bir yerden download yapmayı deneyin bir
internet sitesinden herhangi birşey indirin Yine hız düşük mü ? Yada o anda
başka bir bilgisayar download yapıyor olabilir. Bunun donanımsal bir sorun
olduğunu pek sanmıyorum. İsterseniz ayarlara bir bakın sorun ondan da
kaynaklanıyor olabilir.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ