[Pardus-kullanicilari] 2008'de paket indirme hızı neden çok düşük?

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
19 Tem 2009 Paz 13:36:03 EEST

Merhaba.

Eski Pentium 3 bilgisayarımda 2008 kurulu. Onu 2008'le çalışır
vaziyette yazlığa tayin edip, emekliye ayırmayı düşünüyorum. Yalnız bu
bilgisayarla ilgili bir sorun saptadım: Gerek konsoldan komutla, gerekse
Pisi arayüzü ile yeni bir paket yükler veya güncellerken, indirme hızı 20
kb.civarında kalıyor. 2009 kurulu yeni bilgisayarda böyle bir sorun yok;
indirme hızı 105 kb.ın altına hiç düşmüyor.

Bu durumun bilgisayarın zayıflığından kaynaklandığını sanmıyorum. Çünkü
aynı bilgisayarda Pardus'un ilk sürümünden beri yaptığım yüzlerce
güncellemede böyle bir sıkıntı ile karşılaşmamıştım. Aklıma sorunun Pardus
2008 depolarından kaynaklanabileceği geldi. Sorun depolarda mı yoksa bende
mi?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!