[Pardus-kullanicilari] 3B desteği var fakat görüntü monitöre oturmuyor

Mahmut LICALI mahmutlicali at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 12:42:03 EEST

Bu arada belki çözüm olabilir ama 2009'da uygulamalar -> Sistem ->
KrandRTray adlı "Ekran boyutlandır ve döndür" açıklamalı uygulama
çalışmıyor. Belki bu çalışsa işime yarayabilir... Nasıl çalıştırabilirim.
Silip tekrar yükleme yolunu denemek istedim Kurulu paketler arasında böyle
bir şey de gözükmüyor..